un 8 martie special

8 Martie este o zi specială pentru toate doamnele şi domnişoarele din lume. Este data la care noi, cei aflaţi de cealaltă parte a baricadei, le sărbătorim pe ele aşa cum ştim mai bine, le cumpărăm flori, cadouri, le scoatem la restaurant sau le pregătim o cină specială. Deoarece în momentul acesta în viaţa mea există 3 femei importante ieri am dorit să imi arăt recunoştinţa gătind pentru ele.

Şi pentru că a fost o zi specială am aranjat masa din sufrageria apartamentului şi le-am pregătit un meniu mai special. Pentru început le-am deschis apetitul cu un pahar de Buck’s Fizz (with a twist) după care le-am servit rulou de pui cu caise uscate acompaniat de roşie umplută cu piure de păstârnac la gustare, file de şalău meunière servit cu brocoli şi sfeclă caramelizată la antreu, urmat de muşchiuleţ de porc la cuptor cu cartofi cu oregano, sote de morcovi şi ciuperci, iar la desert le-am delectat cu un tiramisu cu fructe de pădure.

Şi uite aşa a trecut şi anul acesta ziua de 8 martie alături de cele 3 generaţii de femei din viaţa mea şi prietenele acestora.

La mulţi ani doamnelor!

p.s.: în săptămânile ce urmează am să postez şi reţetele pentru cei care vor să îşi impresioneze partenera/ul cu o cină un pic mai specială.

Leave a Reply

